onsdag 18 juli 2007

Fler trädgårdsbilder

Här är vår solhörna i trädgården, clematisen "summer snow" ska växa på ameringsnätet på planket
Denna fina "kruka" har jag fått i present,

vet att den kommer från Löddeköpinge Plantskola

Detta fina fågelbad fick jag av mina "gamla" kolleger när jag slutade på mitt jobb.


Tycker det är så fint, men hoppas att fåglarna håller sig borta eftersom jag INTE gillar fjäderbeklädda djur!!


Även detta har Jonte på Löddeköpinge Plantskola gjort





Denna eldboll gillar jag, har haft marschaller i den ända tills grannen ringde på dörren och sa att bollen verkligen var en eldboll.......marschallen hade tagit fyr, så lågorna var inte långt ifrån taket.....så nu har jag gravljus i den istället.






1 kommentar:

Sharon sa...

Kul att du startat en blogg - nu äntligen kan jag kanske begripa mig på det här med att blogga...;-)
Vilka fina bilder du lagt ut och trevliga länkar!
Ha det bra