måndag 16 juli 2007

PUH, vilken dag

Dagen började hur bra som helst, gjorde en banan och blåbärssmoothie till frukost, fixade lite i vår trädgård och hade det allmänt lugnt. Att detta var lugnet före stormen visste jag då inte.

Efter lunchen pluggade jag i mina lurar i öronen och min tanke var att jag skulle gå ner till havet medan jag lyssnade på Sommarpratarna i P1.
Hade inte hunnit så värst länge förrän sonen ringde :
- Mamma det har hänt något i vårt förråd ( gamla garaget ) hyllorna har vält dvs tre stycken IVAR hyllor från IKEA.

Sån tur var hade ingen blivit skadad, MEN målarfärgsburkarna hade vält, alla spikar hade trillat ut + mycket, mycket mer...

SÅ jag och mannen höll på i 5 timmar att ordna upp oredan, men nu är det gjort....så skönt. Allting på sin plats igen....
och, hyllorna, de är extra fästa i väggen.

I kväll har vi ätit pizza ( ingen orkade laga mat efter utrensningen i förrådet )och tittat på Sommartorpet....

Jag hann ta lite bilder i allafall när jag var nere vid havet...
Eftersom jag har problem med att ladda ner bilder...så blir det tyvärr inga

Inga kommentarer: